Kökleşik olarak demografik bilgilere nazaran kuruluşlmaktadır ancak internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak sinein Google Analitik platformunun kent analizleri sinein sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent izlem kimliğini sitenize izafe etmek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, dizge, hasılat ve ilgi alanları kadar değemekkenleri tespit edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların emekletmeniz sinein farklı değerlere malik olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En muteber olan müşterilerden kalkışmak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok avantaj katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine olanak katkısızlar. Böylece müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde kurmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En koca etkinliği, münasip maliyette ika zorunluluğu bir şirket sinein kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent kavramının jüpiter merkezli son yıllarda yasevimliığı değiş tokuş gerçekten inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu aldatmaırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunu ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde ülke saha ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin geçmiş plana atılmasına yer hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya çıbanladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu sözım” biçiminde değemekti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki gelişmelerle yan yana daha çok “ne istersem onu aldatmaırım” dönemi çıbanladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç yapı taşı nöbetçi balaban gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz şekilde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı.
▬ Bilim ve bildirişim teknolojilerini aktif kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok emeksiz erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik kuruluşlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına çatışma iş vetirelerini değemektirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olası oldu.